بسته-نوروزی

بسته نوروزی مُنتا(ویژه پایه هفتم تا دوازدهم)

بسته آموزشی ویژه نوروز مُنتا بهترین انتخاب برای مدارس و مراکز آموزشی‌ای است که دغدغه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان خود را دارند. این محصول آنلاین امکانات آموزشی متنوعی را در قالب یک اکانت کاربری در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد تا بتوانند از تعطیلات نوروز بیشترین استفاده را ببرند و از فضای درس و مدرسه دور نشوند.

علاوه بر این، تمامی خریداران این بسته یک مرحله آزمون جمع‌بندی (مُنتآزمون) نیز برای دانش‌آموزان هفتم تا دوازدهم دریافت می‌کنند تا پس از پایان تعطیلات نوروز، عملکرد آن‌ها را به صورت کامل بسنجند.


بسته نوروزی مُنتا چه امکاناتی دارد؟

درسنامه‌های مفهومی

این محصول حاوی تعدادی درسنامه مفهومی است تا دانش‌آموزان بتوانند مطالبی که در مدرسه یاد گرفته‌اند را در ذهنشان تثبیت کنند.

تمرینات سطح‌بندی‌شده

تمرین‌های سطح‌بندی‌شده موجود در بسته، به دانش‌آموزان کمک می‌کند که بسته به سطح تحصیلی خود، مسیر یادگیری را برای خودشان شخصی‌سازی کنند. این تمرین‌ها به 3 سطح آموزش، تثبیت و تسلط تقسیم‌بندی شده‌اند.

آزمون‌های مبحث‌به‌مبحث

ارزیابی بخش جدایی‌ناپذیر فرآیند آموزش است. دانش‌آموز با شرکت در آزمون‌های بسته نوروزی که در دو سطح متوسط و دشوار دسته‌بندی شده‌اند، مباحث آموخته‌شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

آزمون 360

آزمون 360 این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که از اشتباهاتش در آزمون‌های قبلی، آزمون مجدد دهد و اشکالات درسی‌اش برطرف شود.

خودآزمایی آنلاین

دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از بخش خودآزمایی آنلاین، از تمامی مباحث درسی برای خودشان آزمون‌های تستی و تشریحی بسازند. با توجه به اینکه تمرینات این بخش بر اساس درجه دشواری دسته‌بندی شده‌اند، شدت سختی آزمون نیز کاملا به اختیار خود دانش‌آموز است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ بسته نوروزی هفتم تا نهم
کاتالوگ بسته نوروزی دهم و یازدهم
کاتالوگ بسته نوروزی دوازدهم

فرم درخواست دمو بسته نوروزی

مزایای بسته نوروزی مُنتا

سوالات سطح‌بندی‌شده برای جمع‌بندی کنکور

دبیران و مشاوران می‌توانند از بسته نوروزی مُنتا به عنوان ابزاری مناسب برای جمع‌بندی مطالب پایه کنکور استفاده کنند. سوالات سطح‌بندی‌شده موجود در این بسته، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درس‌هایشان را به‌صورت کامل مرور کنند.

آمادگی برای امتحانات نهایی

یکی از مهمترین دغدغه‌های دانش‌آموزان، موفقیت در امتحانات نهایی است. بسته نوروزی مُنتا با ارائه مجموعه‌ای از امکانات آموزشی، دانش‌آموزان را برای شرکت در این امتحانات آماده می‌کند.

یک اردوی درسی مجازیِ تمام‌عیار برای دانش‌آموزان

برگزاری اردوی درسی در تعطیلات نوروز هزینه‌های گزافی را بر مدارس تحمیل می‌کند. مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند با استفاده از بسته نوروزی مُنتا، یک اردوی درسی تمام‌عیار را به‌صورت آنلاین برای دانش‌آموزان خود برگزار کنند.

محتوای آموزشی استاندارد

تیم مولفان مُنتا با سال‌ها تجربه آموزش و تالیف، محتوای آموزشی مُنتا را بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی و استانداردهای آموزش و پرورش تولید می‌کنند.

حذف امکان تقلب

تفاوت سوالات موجود در بخش تمرین‌ها باعث می‌شود تا امکان تقلب و رونویسی تکالیف از یکدیگر برای دانش‌آموزان به حداقل برسد و فرآیند تمرین و یادگیری به‌صورت مفیدتری انجام شود.

جبران تعطیلات سال تحصیلی

آلودگی و سرمای هوا در سال تحصیلی جاری، باعث شد تا تعداد قابل توجهی روز تعطیل در برنامه درسی دانش‌آموزان وجود داشته باشد. بسته نوروزی مُنتا انتخاب مناسبی برای جبران عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان خواهد بود.

نظارت بر روند تحصیلی دانش‌آموزان

با استفاده از این بسته می‌توانید روند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان خود را رصد کنید؛ مثلا ببینید که در پایان نوروز در چه آزمون‌هایی شرکت‌کرده‌اند و چه نتایجی از آن‌ها گرفته‌اند.

شخصی‌سازی مسیر آموزش

تمرین‌های سطح‌بندی‌شده موجود در بسته نوروزی باعث می‌شود که هر دانش‌آموز با توجه به توانایی‌هایش، مطالبی را که در مدرسه یاد گرفته است را در تعطیلات نوروز مرور کند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ بسته نوروزی هفتم تا نهم
کاتالوگ بسته نوروزی دهم و یازدهم
کاتالوگ بسته نوروزی دوازدهم

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا