لیگ نوروزی

لیگ نوروزی مُنتا؛ یک پیک نوروزی آنلاین برای دبستانی‌ها

لیگ نوروزی چیست؟

درس‌خواندن در طول تعطیلات نوروز بیش از هر چیز واژه پیک نوروزی را برای دانش‌آموزان تداعی می‌کند. اکثر بچه‌ها از حل‌کردن پیک نوروزی در این دوران فراری هستند و با اکراه تکالیف مدرسه را انجام می‌دهند. مُنتا با ترکیب مباحث درسی با سرگرمی و بازی، محصولی کاربردی و هدفمند به نام لیگ نوروزی را برای دانش‌آموزان چهارم تا ششم ابتدایی، به مدارس و مراکز آموزشی ارائه می‌دهد.

1 لیگ با 7 مرحله!

هر دانش‌آموز با ورود به پنل کاربری خود در لیگ نوروزی، 7 مرحله را در پیش دارد. هر مرحله شامل تعدادی سوال (ویدئویی، صوتی و…) است و دانش‌آموز پس از پایان هر مرحله، بسته به عملکرد خود تعدادی ستاره دریافت می‌کند. هرکس به ازای تعداد کل ستاره‌هایش در طول مسیر، در لیگ طلایی، نقره‌ای و یا برنزی قرار می‌گیرد.

لیگ نوروزی در مقابل پیک نوروزی!

لیگ نوروزی مُنتا بستر آنلاینی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا بتوانند مطالبی که در طول سال تحصیلی آموخته‌اند را همراه با بازی و سرگرمی مرور کنند. تفاوت اصلی لیگ نوروزی با پیک نوروزی در آنلاین‌بودن و بازی‌محوربودن آن است؛ تفاوتی که باعث ترغیب دانش‌آموزان به مرور درس‌ها در تعطیلات می‌شود.

فرم درخواست دمو لیگ نوروزی

لیگ نوروزی مُنتا چه ویژگی‌هایی دارد؟

محتوای آموزشی استاندارد، مبتنی بر طرح خوانا

خواندن، نوشتن، صحبت‌کردن و گوش‌دادن، مهارت‌های زبانی چهارگانه‌ای هستند که طرح خوانا یا همان بسته تحولی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش روی بهبود و ارتقای آن‌ها تمرکز ویژه‌ای دارد. لیگ نوروزی مُنتا دقیقا بر اساس همین طرح برنامه‌ریزی شده‌است و دانش‌آموزان با استفاده از آن این مهارت‌های چهارگانه را در خود تقویت می‌کنند.

تقویت‌ مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان

دانش‌آموزان پایه ابتدایی در سن و سالی هستند که نیاز به یادگیری و تقویت مهارت‌های زندگی دارند و بهترین روش برای آموزش موثر به آن‌ها، ترکیب یادگیری این مهارت‌ها با درس‌خواندن است. محتوای آموزشی لیگ نوروزی مُنتا مبتنی بر تقویت مهارت‌های زندگی طراحی شده‌است. به عنوان مثال بچه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه هزینه‌های سفر با خانواده را محاسبه و مدیریت کنند و از این طریق، مهارت‌های اقتصادی آن‌ها بهبود پیدا می‌کند.

آسان‌ترشدن کار مدیران و دبیران

پیک نوروزی مدرسه خود را به ما بسپارید! یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و دبیران مدارس، آماده‌سازی محتوای آموزشی مناسب برای تعطیلات نوروز دانش‌آموزان است. لیگ نوروزی مُنتا تمامی کارهایی که یک مدیر یا دبیر باید برای تهیه محتوای ویژه نوروز انجام دهد را بر عهده می‌گیرد و آن را با بهترین کیفیت ممکن به مدارس ارائه می‌دهد.

ترغیب دانش‌آموزان به درس‌خواندن در تعطیلات

ویژگی‌های بصری جذاب، ترکیب مطالب درسی با بازی‌های ساده و ساختار مفید و مختصر آن باعث ترغیب دانش‌آموزان ابتدایی به درس‌خواندن و مرورکردن می‌شود. همه این موارد در یک بستر آنلاین شکل می‌گیرد که به آسانی قابل دسترسی‌ است.

رقابتی در کار نیست!

محتوای آموزشی لیگ نوروزی متمرکز بر تقویت مهارت‌ها در کنار سرگرمی و بازی است، بنابراین خبری از رقابت و رتبه‌بندی نیست و هر دانش‌آموز می‌تواند بدون هیچ گونه فشار، استرس و نگرانی، تکالیف خود را انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لیگ نوروزی، اینجا کلیک کنید.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا