بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دوره دوم متوسطه یکی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دوره آموزشی در طول دوره تحصیلی دانش‌آموزان است. چرا که بسیاری سرفصل‌های کنکور مباحث پایه‌های دهم تا دوازدهم را دربر می‌گیرد. هر دانش‌آموز این مقطع که بخواهد در کنکور سراسری موفق شود، می‌بایست یک برنامه صحیح برای درس خواندن داشته باشد. معمولا بسیاری از دانش‌آموزان این دوره تحصیلی علاقه‌مند به استفاده از روش‌های جدید برای درس خواندن هستند. یکی از این شیوه‌های استفاده از بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم است که در ادامه به بررسی دقیق این روش خواهیم پرداخت.

✳️ چرا استفاده از بسته‌های کمک آموزشی بسیار موثر است؟

تفاوتی که بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم با روش‌های سنتی دارد این است که در این پکیج‌ها دانش‌آموزان ابتدا درسنامه‌ها را می‌خوانند و پس از دیدن ویدیو‌های کمک آموزشی تمرین‌های همان مبحث را حل می‌کنند. سپس در پایان هر فصل از دانش‌آموز یک آزمون گرفته می‌شود تا نقاط ضعف و قوت او شناسایی شود.

🔰 مزایای استفاده از بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم

1- آموزش، یادگیری و تثبیت مباحث در محیط امن خانه و فضایی دور از استرس و نگرانی 
2- دسترسی آسان به مطالب
3- مدیریت زمان با جلوگیری از اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد به کلاس­‌های حضوری
4- امکان مرور مباحث درسی در طول سال تحصیلی
5- بی­‌نیاز از هرگونه منابع درسی و کمک‌درسی 
6- آموزش توسط اساتید برتر و مطرح کنکور و پایه
7- به‌کارگیری روش‌­های نوین تدریس و آموزش در این بسته‌ها
8- افزایش بازدهی یادگیری

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید
Support Form (#3)

✳️ سخنی با والدین دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم

 مهم‌­ترین مساله برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم، آرامش، مدیریت زمان و شناخت صحیح از نحوه درس خواندن است. والدین می­‌توانند در این دوره مهم با حمایت­‌های خود به فرزندشان کمک کنند. همچنین از تاثیر بسته های کمک آموزشی در امتحانات نهایی نیز نمی­‌توان گذشت. بنابراین برای رفع تمامی نیاز­های گفته شده، پکیج آموزشی دوره متوسطه دوم انتخاب خوبی خواهد بود.

✳️ مقایسه بسته‌های کمک آموزشی با معلم خصوصی

بسیاری از والدین دوست دارند که فرزندشان بهترین نتیجه را در کنکور بگیرد و حاضرند هزینه زیادی را برای گرفتن معلم خصوصی بکنند. اما با خرید بسته‌های کمک آموزشی دوره متوسطه دوم به صورت تک درس دانش‌آموزان می‌توانند ایرادات خود را در همان دروسی که مشکل دارند برطرف نمایند. همچنین با خرید بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم دانش‌آموز دیگر نیازی به کتاب درسی و کمک درسی نخواهد داشت.

✳️ بسته های کمک آموزشی در کنار کتاب درسی

نحوه استفاده از بسته کمک آموزشی دوره متوسطه دوم به این صورت است که دانش آموز ابتدا مباحث کتاب را می‌خواند و سپس درسنامه‌های تکمیلی بسته های آموزشی را مطالعه می‌کنند. با این کار هم مباحث کتاب پوشش داده خواهد شد، هم مطالب تکمیلی که دانش آموز باید در کنار کتاب یاد بگیرند.

✳️ بسته‌های کمک آموزشی مناسب کدام دانش‌آموزان است؟

کسانی که از پکیج‌های آموزشی استفاده می‌کنند در حقیقت به دنبال یک هدف گذاری درست برای سال کنکور و یادگیری مهارت‌های تست زدن هستند. اما مواردی وجود دارد که پس از استفاده از این بسته‌ها حاصل خواهند شد. 

1- هدف­‌گذاری برای کنکور

2- تقویت مهارت­‌های تست­‌زنی

3- کسب نمرات بالا در امتحانات

4- مروری بر سال پیشین

6- تقویت دروس تخصصی و عمومی

7- ارزیابی و سنجش مباحث آموزشی

✳️ سال آخر، سال سرنوشت ساز

همه دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم می‌دانند که هدف از درس خواندن در این مقطع موفقیت در کنکور است. پس یادگیری شیوه درست درس خواندن مهمترین امر در این دور سرنوشت‌ساز خواهد بود. بنابراین اگر دانش‌آوز یاد بگیرد که چگونه مباحث سخت و پیچیده را یاد بگیرند تا حد بسیاری زیادی مشکلات آن‌ها در حل تست‌های پیچیده و تالیفی کمتر خواهد شد. حل سوال‌های سخت و پیچیده فقط و فقط با تمرین و تکرار مستمر حل آن امکان‌پذیر خواهد بود.

✳️ کتاب یا بسته آموزشی

بسیاری از دانش‌آموزان به ویژه مقطع دوازدهم، هزینه‌های زیادی را برای کتاب‌های کمک‌ آموزشی می‌کنند تا از درسنامه‌های آن برای یادگیری مباحث پیشرفته تر استفاده کنند. اما تعدد مباحث پیچیده خود یک مورد از موانع یادگیری مطالب است. 

❌ بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه اول

بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه دوم مُنتا بهترین گزینه برای تقویت پایه‌های تحصیلی و حرکت به سمت موفقیت در امتحانات مدرسه و کنکور سراسری است. این بسته‌ها با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی دنیا تمامی مطالب درسی را به‌صورت عمیق و مفهومی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند. با روش میکرولرنینگ آشنایی دارید؟ در این روش آموزشی، مطالب درسی به صورتی تقسیم‌بندی می‌شوند که فرآیند یادگیری (آموزش و حل تمرین) هیچ مطلبی بیشتر از 1 ساعت از دانش‌آموز زمان نگیرد. درواقع مباحث درسی به شکلی دسته‌بندی می‌شوند که هرکس بتواند به‌سادگی مطلب مورد نظرش را تنها در چند دقیقه یاد بگیرد و تسلط خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این بسته‌ها، به‌روزرسانی آن‌ها مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی و نظام آموزشی‌ست. با توجه به اینکه در چند سال گذشته نظام آموزشی کشور دستخوش تحولات گوناگونی شده است، نیاز به ارائه محتوای درسی دست‌ اول، بیشتر از قبل حس می‌شود و مجموعه مُنتا نیز سعی دارد تا این نوع از دغدغه‌های دانش‌آموزان را با ارائه خدمات به‌روز برطرف کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید
Support Form (#3)

سولات متداول
1- بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه دوم مناسب چه کسانی است؟
این بسته‌ها مناسب برای کلیه دانش آموزان با هر سطحی هستند. دانش‌آموزان با هر سطحی می‌توانند برای پیشرفت تحصیلی و آمادگی کنکور از این بسته‌ها استفاده کنند.
2- چرا استفاده از بسته آموزشی دوره متوسطه دوم مهم است؟
چون دانش آموز می‌تواند با استفاده از این بسته‌ها نقاط ضعف خود را برطرف نماید.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا