راهنمای ثبت نام کلاس کنکور آنلاین منتا

راهنمای ثبت نام کلاس کنکور آنلاین منتا

در مقالات قبلی تا حدود بسیار زیادی در مورد ثبت نام در یک کلاس کنکور آنلاین خوب صحبت کردیم. این کلاس‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که تا امروز همه آن‌ها را با هم بررسی کردیم. ثبت نام کلاس کنکور آنلاین همانند سایر کلاس‌های مجازی نیاز به یک راهنما دارد. در ادامه این مقاله، آموزش و راهنمای ثبت نام کلاس کنکور آنلاین منتا را با هم یاد می‌گیریم.
مدرسه مجازی منتا آکادمی همانند یک مدرسه حضوری دارای کادری مجرب است. کلیه اساتید منا آکادمی در مدارس برتر تهران تدریس می‌کنند یا ناشر کتب کنکوری هستند.

✳️ دلیل شما برای ثبت نام کلاس کنکور آنلاین چیست؟

یکی از دلایلی دانش آموز را مجاب می‌کند در کلاس‌های کنکور ثبت نام کند یادگیری بیشتر مطالب کلیدی است که مورد توجه طراحان کنکور قرار می‌گیرد. همچنین دانش آموز دوست دارد که نتیجه دلخواه خود را در کنکور بگیرد. 

🔵 ثبت نام تک درس

در منا آکادمی این امکان وجود دارد که دانش آموز بتواند به صورت تک درس در کلاس مورد نظر شرکت کند و به جای پرداخت کل هزینه منتا آکادمی هزینه دروسی که در آن مشکل دارد را پرداخت کند. بنابراین دانش آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی می‌توانند مانند یک کلاس خصوصی از منتا آکادمی استفاده کنند.

🔵 ثبت نام پک کامل منتا آکادمی

دانش آموز اگر سه یا چهار درس را در منتا آکادمی خریداری کند برای او مقرون به صرفه نخواهد بود چرا که پک کامل منتا آکادمی تخفیف بیشتری به نسبت خرید تکی دروس خواهد داشت. همچنین برای دانش آموزان سایر شهرهای که دسترسی به کلاس‌های کنکور ندارند خرید پک کامل بسیار مناسب خواهد بود.

✳️ ثبت نام در سامانه منتا

ثبت نام در سامانه منتا

دانش آموزان می‌بایست پیش از خرید بسته کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی در سامانه آموزش آنلاین منتا ثبت نام کنند. ولی اگر دانش آموز نتواند به هر دلیلی در سامانه منتا ثبت نام کند می‌تواند از تیم پشتیبانی منتا کمک بگیرد.

✳️ روش های ثبت نام کلاس کنکور آنلاین منتا

دو روش برای ثبت نام در کلاس‌ کنکور آنلاین منتا آکادمی وجود دارد. دانش آموزان با هر دو روش می توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

🔵 روش اول – تماس با منتا

اگر قصد ثبت نام در کلاس‌های منتا آکادمی را داشته باشید و نیاز به راهنمای مشاورین منتا دارید، می‌توانید با تماس گرفتن با شماره‌های منتا می‌توانید از مشاورین این مجموعه کمک بگیرید. کلیه دانش آموزان مقطع دوازدهم می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 16:30 با کارشناسان منتا در ارتباط باشند.

🔵 روش دوم – تکمیل فرم درخواست

در قسمت بالای صفحه مُنتآکادمی، فرم ارسال درخواست مشاوره رایگان وجود دارد که می‌توانید با تکمیل آن درخواست خود را برای دریافت مشاوره ارسال کنید. بعد از تکمیل فرم، مشاورین منتا آکادمی با شما تماس می‌گیرند تا در مورد صحیح‌ترین انتخاب به شما کمک کنند.

✳️ روش های پرداخت

در منتا برای کمتر شدن فشار هزینه‌های جاری کنکور و کمک به مخارج والدین سعی شده است هزینه‌ها در چند قسط دریافت شود. به طور کلی والدین می‌توانند ۳۰ درصد از مبلغ کل کلاس به صورت پیش پرداخت، واریز کنند و مابقی مبلغ را به صورت ۲ تا سه قسط پرداخت نمایند.

▪️ تخفیف ها

کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی دارای یک قیمت ثابت است. اما با توجه به وضعیت موجود و عدم دسترسی همه داوطلبان کنکور به منابع با کیفیت تدریس قیمت برای برخی شهرها با درصد تخفیف ارائه می‌شود. بنابراین در صورتی که مشاورین منتا تشخیص دهند، از دانش آموز هزینه کمتری دریافت می‌شود.

✳️ کلاس کنکور آنلاین منتآکادمی

برای ثبت نام در سامانه کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

سامانه هوشمند مٌنتا

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا