آشنایی با سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون

آشنایی با سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون

سامانه آزمون آنلاین منتا با هدف بهبود سنجش دانش‌آموزان و جمع‌بندی مطالب یکی از خدمات کاربردی در حوزه آزمون‌های هماهنگ کشوری است. منتآزمون با در نظر گرفتن ویژگی‌های کلیدی یک ساختار منظم برای برگزاری آزمون‌های تستی در مدارس و موسسه‌های آموزشی ایجاد می کند. بدین ترتیب مدارس و موسسه‌های آموزشی می‌توانند با استفاده از این بستر، یک برنامه هدفمند برای سیستم آموزشی خود ایجاد کنند.
در این مقاله قصد داریم که به بررسی سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون بپردازیم و کلیه ویژگی‌های آن را با یکدیگر بررسی کنیم.

✅ ویژگی‌های منتا آزمون

ویزگی‌های منتا آزمون

سامانه آزمون آنلاین منتا یک سامانه برگزاری آزمون‌های هماهنگ بین مدارس است. که مدارس می‌توانند با استفاده از آن از دانش‌آموزان خود به صورت دوره‌های هفتگی، ماهانه و فصلی آزمون بگیرند. سامانه آزمون آنلاین منتا یک سیستم هوشمند آزمون و ارزیابی است که روند اجرای آزمون تا تحلیل و بررسی آن را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

◼️ شناوری زمان

در آزمون‌های حضوری مشکلی وجود دارد، عدم امکان شناوری است. در آزمون‌های آنلاین معمولا دانش‌آموان این امکان را دارند که در بازه‌ای مشخص و با کمی تاخیر در آزمون‌ها شرکت کند. البته در همه آموزن‌های آنلاین این امکان وجود نخواهد داشت و با صلاحدید مدرسه این امکان می‌تواند به پنل دانش‌آموز اضافه شود.

برای مثال اگر زمان شروع آزمون ساعت 10 صبح و برای آن یک ساعت شناوری در نظر گرفته شده‌باشد. دانش آموز می‌تواند تا ساعت 11 آزمون خود را شروع کند. ولی اگر ساعت 11:01 دقیقه شود، یک دقیقه از زمان آزمون دانش‌آموز کسر خواهد شد.

◼️ آزمون چاپی و آنلاین

یکی از تفاوت‌های منتا آزمون امکان برگزاری آزمون به صورت چاپی و آنلاین است. کلیه مدارس می‌توانند از دانش آموزان خود با هر دو روش بالا آزمون بگیرند. باید توجه داشت که هر دو آزمون یکسان بوده و هیچ تفاوتی نخواهند داشت. تنها تفاوت آزمون‌های چاپی با آزمون‌های آنلاین این است که مدارس یا دانش‌آموزان عکس پاسخ‌نامه را در سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون بارگذاری می‌کنند. ولی در آزمون آنلاین دیگر نیازی نیست که وقت زیادی برای بارگذاری پاسخ‌نامه ها صرف شود. بنابراین تحلیل و جواب آزمون در زمان کمتری در اختیار دانش‌آموز و مدرسه قرار خواهد گرفت.

◼️ آزمون کاملا هوشمند

آزمون‌های آنلاین منتا به صورت هفتگی برگذار می‌شوند که یک هفته درمیان آزمون‌ها هماهنگ هستند. روند این آزمون‌ها به این گونه است که هفته بعد از آزمون هماهنگ دانش‌آموز سوال‌هایی که در آن‌ها اشکال دارد را خواهد دید. بنابراین ایرادات دانش‌آموز در این آزمون‌ها مشخص شده و با ارائه یک برنامه آموزشی درست توسط مشاوران مدارس این ایرادها برطرف خواهند شد.

◼️ تکالیف و تمرین‌های شخصی‌سازی‌شده

بعد از  شرکت در آزمون‌های آنلاین هماهنگ منتا، مدارس می‌توانند تمرین‌های ویژه‌ای به دانش‌آموزان خود ارائه دهد. این تمرین‌های شخصی‌شده در سامانه آزمون آنلاین منتآزمون بخشی از بانک سؤال جامع گروه آموزشی منتا است که دارای درجه سختی متفاوتی است. 

کلیه تمرین‌های شخصی‌شده در منتآزمون شامل سؤال‌های آموزشی، تألیفی، کنکوری و… است که مدارس با توجه به تعیین سطح دانش‌آموزان می‌‌توانند تکالیف شخصی‌سازی شده به آن‌ها بدهند.

◼️ درجه سختی سوالات منتا آزمون

سوال‌های سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون به گونه‌ای طرح می‌شوند که دارای درجه سختی متفاوتی هستند.  سوالات منتآزمون از درجه‌بندی خیلی سخت تا آسان گروه‌بندی می‌شوند. این سوال‌ها گزیده‌ای از بانک سوال منتا هستند که شامل تست‌های تالیفی، کنکور سراسری و… هستند.

◼️ قیمت و هزینه مقرون به صرفه منتا آزمون

یکی از ویژگی‌های سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون قیمت و هزینه مقرون به صرفه آن است. مدارس سراسر کشور می‌توانند با هزینه بسیار کم از کلیه دانش‌آموزان خود به‌صورت هفتگی، ماهانه و فصلی آزمون تستی بگیرند. همچنین امکان برگزاری آزمون‌های جمع‌بندی در سامانه آزمون آنلاین منتآزمون وجود خواهد داشت.

◼️ برنامه منطبق بر منتا آکادمی

کلیه آزمون‌های آنلاین هماهنگ منتا براساس دروسی که در منتآکادمی تدریس شده برنامه‌ریزی و زمان‌بندی می‌شوند. منتآکادمی یک کلاس کنکور آنلاین است که به‌عنوان یک خودآموز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. از آنجایی که اساتید منتآکادمی اساتید مجرب هستند، کلیه برنامه‌های آزمون‌های منتا توسط اساتید منتآکادمی ارائه می‌شود تا همه شرکت‌کنندگان بتوانند از یک برنامه درسی یکسان و هدفمند استفاده کنند.

◼️ چرا سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون؟

منتا آزمون یکی از جامع‌ترین و هوشمندترین سامانه‌های برگزاری آزمون آنلاین است که پس از برگزاری آن تحلیل‌های دقیقی از وضعیت دانش‌آموزان در اختیار مشاوران قرار خواهد گرفت. بنابراین یک مشاور با استفاده از این تحلیل می‌تواند نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز را شناسایی کرده و یک برنامه درست برای بهبود روند مطالعه او طراحی کند.

◀️ چگونه در سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون ثبت نام کنم؟

کلیه دانش آموزان مقطع ششم تا دوازدهم و مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به آدرس www.Monta.ir مراجعه نموده و پر کردن فرم مشخصات اقدام به ثبت نام نمایید. در ادامه کارشناسان منتا با شما تماس می‌گیرند و شما را راهنمایی خواهند نمود.

سامانه هوشمند مٌنتا

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا