محاسبه هزینه‌ها و قیمت کلاس کنکور آنلاین

محاسبه هزینه‌ها و قیمت کلاس کنکور آنلاین

هزینه‌ها و قیمت کلاس کنکور آنلاین از جمله مسائلی است که هر دانش‌آموزی پیش از ثبت‌نام، با آن چالش روبه‌رو می‌شود. اما مسئله‌ای که در کاهش هزینه‌های کلاس آنلاین می‌تواند تاثیرگذار باشد این است که پیش از ثبت نام باید به نکاتی توجه کرد.
مؤسسه‌های آموزش آنلاین کنکور بسیار متنوع هستند و می‌توان با کمی مشورت از شرکت‌کنندگان کنکور یا دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل‌شده سال دوازدهم بهترین آن‌ها را شناسایی و در یکی از آن‌ها ثبت‌نام کرد.
هرکدام از سامانه‌های کلاس کنکور آنلاین دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها متمایز می‌کند. بنابراین ممکن است بر اساس خدماتی که به دانش‌آموز ارائه می‌دهند قیمت کلاس‌ها کمی متغیر باشد.
در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دقیق هزینه‌ها و قیمت کلاس کنکور آنلاین بپردازیم و چالش‌هایی را که ممکن است دانش‌آموز و والدین با آن روبه‌رو شوند بررسی کنیم.

◀️ کیفیت تدریس

مهم‌ترین و بارزترین ویژگی یک کلاس کنکور آنلاین خوب کیفیت تدریس در آن مجموعه است. این‌که اساتید یک مجموعه دارای تجربه کافی باشند در هزینه‌های کلاس کنکور تاثیرگذار خواهد بود. در گذشته دانش‌آموزان مجبور بودند برای برطرف کردن مشکلات کنکوری خود برای هر درس به‌صورت جداگانه در موسسه‌های کنکوری ثبت‌نام کنند. این مسئله باعث می‌شد وقت و هزینه زیادی صرف شود.
بنابراین اگر کیفیت تدریس در همه دروس به گونه‌ای باشد که دانش‌آموز بتواند در همه کلاس‌ها ثبت‌نام کند قیمت و هزینه‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

◀️ اساتید با تجربه

سال کنکور برای هر دانش‌آموزی سرنوشت‌ساز خواهد بود و برای بهبود عملکرد خود می‌بایست از اساتید با تجربه کمک بگیرد. دانش‌آموزان معمولاً به دلیل حجم بالای دروس امکان برطرف کردن مشکلات خود در آزمون‌های تستی را نخواهند داشت. 

◀️ تدریس یا مهارت؟!

عمدتاً اساتید سال دوازدهم دارای دو ویژگی هستند. برخی از اساتید توانایی تدریس کنکور را دارند و می‌توانند تمامی چالش‌های دانش آموزان را بررسی کرده و ایرادات آن‌ها را برطرف کنند. اما گروه دوم اساتیدی هستند که با توجه سابقه تألیف کتاب، توانایی بررسی سوالات احتمالی کنکور را نیز دارند. گروه دوم با توجه سابقه تدریس دروس کنکور می‌توانند گزینه بهتری برای دانش آموزان باشند. بنابراین هزینه کلاس‌های اساتید مؤلف بیشتر خواهد بود.

◀️ کامل بودن بانک سوال

یکی از ویژگی‌های یک کلاس کنکور آنلاین خوب بهره گیری از بانک سوال‌های کنکوری است. این مساله توانایی درک و تحلیل سؤال را در دانش آموز افزایش خواهد داد. بسیار از مدارس مجازی کنکور برای آزمون‌های خود از تست‌های تألیفی کتاب‌های کنکوری استفاده می‌کنند که هزینه بسیاری برای دانش‌آموز خواهد داشت. اما بسیاری از مدارس آنلاین با توجه به هزینه بالای کتاب‌های موجود در بازار از یک بانک اطلاعاتی سوال بهره می‌گیرند. که دانش‌آموزان بدون نیاز به کتاب‌های گران قیمت به تمامی سوال‌ها دسترسی خواهند داشت.

◀️ هزینه رفت و آمد 

یکی از مسائل آزار دهنده برای دانش آموزان سال کنکور، هزینه‌های بالای رفت و آمد است. با روی کار آمدن سامانه‌های کلاس کنکور آنلاین دیگر نیاز نیست دانش‌آموز زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کند. همچنین با شرکت در دوره‌های آنلاین، هزینه‌های جانبی دانش آموز مانند خرید کتاب، بالا بودن هزینه‌های آموزشگاه و… تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

◀️ آزمون های جامع در کلاس کنکور آنلاین

اگر دانش‌آموز بخواهد هم در کلاس شرکت کند و هم آزمون بدهد باید هزینه هرکدام را به صورت جداگانه پرداخت کند. اما چیزی که این روزها بسیار فراگیر شده بسته‌های آموزش آنلاین کنکور به همراه آزمون و بانک سوال است. بنابراین دیگر نیاز نخواهد بود دانش‌آموز برای کتاب، کلاس و آزمون هزینه اضافه پرداخت کند.

◀️ دانش آموزان مدارس دولتی

یکی از ویژگی‌های یک کلاس کنکور آنلاین خوب این است که دانش آموزان مدارس دولتی نیز می‌توانند همانند دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی و استعدادهای درخشان از تدریس اساتید با تجربه استفاده کنند. بنابراین قیمت کلاس کنکور آنلاین از ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی کمتر خواهد بود.

◀️ کاهش هزینه کاغذ و دفتر

یکی از مزایای کلاس‌های آنلاین کنکور کاهش هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های کاغذ، دفتر و… برای نگارش جزوه اساتید است. در این کلاس‌ها برای کاهش هزینه‌ها جزوه‌ها به صورت فایل PDF یا فایل پاورپوینت در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. همچنین با وجود چنین موضوعی دانش‌آموز دیگر لازم نیست برای نوشتن جزوه از کاغذ و قلم استفاده کند.

◀️ تخفیف‌های مناسبتی

یکی از دلایل کمتر بودن قیمت کلاس کنکور آنلاین به نسبت کلاس‌های حضوری ارائه تخفیف‌های مناسبتی است. این کار کمک می‌کند که دانش‌آموزان با توجه به بودجه خود و تخفیف‌های موجود با بهترین قیمت در کلاس‌های کنکور شرکت کنند. همچنین مدارس مجازی با توجه به هزینه‌های زیاد کنکور با ارائه کدهای تخفیف این امکان را برای تمامی دانش‌آموزان فراهم می‌کنند که از تدریس اساتید مطرح کنکور بهره‌مند شوند.

◀️ مدیریت زمان

مهم‌ترین مساله‌ای که برای یک دانش‌آموز کنکوری اهمیت دارد مدیریت زمان است. گاهی دانش‌آموزان به دلیل حجم بالای تدریس در مدارس، نمی‌توانند در کلاس‌های کنکوری مؤسسات شرکت کنند. بنابراین با وجود مدارس مجازی و امکان دانلود فیلم آموزشی جلسات، دانش‌آموز قادر خواهد بود زمان خود را مدیریت کند. همچنین رابطه زمان و هزینه یک رابطه مستقیم است که هرچه زمان صرف شده برای کلاس‌ها بیشتر باشد هزینه‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

✳️ کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی

کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی

کلاس کنکور آنلاین منتآکادمی، کلاس‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوازدهم و کنکوری در سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی است که در پلتفرم آنلاین منتا برگزار می‌شوند. برترین اساتید مدارس تهران در منتآکادمی حضور دارند. تمام اساتید، مباحث درسی را هم به‌صورت تشریحی و هم به‌صورت تستی، از صفر تا صد تدریس می‌کنند. بنابراین تمام دانش‌آموزان با هر سطح علمی می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند تا برای امتحانات پایان ترم دوازدهم و همچنین کنکور آماده شوند.

✳️ چگونه در منتآکادمی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا