ویژگی های یک کلاس کنکور آنلاین خوب چیست؟

ویژگی های یک کلاس کنکور آنلاین خوب چیست؟

یک کلاس کنکور آنلاین خوب دارای ویژگی‌هایی است که هر دانش آموزی پیش از ثبت نام باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد. بسیاری از این امکانات در طول زمان، روند مطالعه و جمع‌بندی را برای دانش‌آموز آسان می‌کند. 
در گذشته بسیاری از دانش آموزان برای جمع‌بندی کنکور سراسری در کلاس های نکته و تست قلم چی شرکت می کردند که گزینه ها را برای آن ها محدود می کرد.
ما در این مقاله سعی داریم ویژگی های یک کلاس کنکور آنلاین خوب زا با هم بررسی کنیم تا در مسیر کنکور سراسری و برنامه ریزی آینده از وقوع مشکلات جلوگیری نمایید.

✳️ دسترسی همگانی به کلاس های کنکور

یکی از ویژگی‌های که باید یک کلاس کنکور آنلاین خوب داشته باشد امکان دسترسی همگانی است. بسیاری از کلاس‌های با بهره‌گیری از اساتید مجرب کنکور امکان دسترسی همگانی را برای دانش‌آموزان از سراسر نقاط کشور فراهم کرده‌اند. بنابراین داش‌آموزان می‌توانند از سراسر نقاط ایران از این امکانات بهره ببرند.
همچنین این ویژگی کمک می‌کند که محصلین شهرهای دور نیز همانند دانش‌آموزان شهرهای بزرگ نتیجه قابل قبولی بگیرند.

✳️ حذف بعد مسافتی

همانطوری که گفته شد، یکی دیگر از ویژگی های کلاس های کنکور آنلاین حذف بعد مسافت است. بنابراین بسیاری از دانش‌آموزانی که امکان ثبت نام در مدارس ویژه و موسسه‌ کنکور را ندارند می توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند. 
در این کلاس‌ها کلیه آموزش‌ها بعد از تایم کلاس‌های درسی اراِئه می‌شود که هر دانش آموزی می تواند بعد از تدریس دروس مقطع دوازدهم و نکات درسی در این کلاس ها حضور پیدا کند.

✳️ امکان مشاهده چند باره کلاس

اگر دانش آموزی نتواند در کلاس آنلاین درسی شرکت کند معمولا درس ضبط شده در پروفایل او قرار خواهد گرفت که می‌تواند در زمان مناسب فیل را دیده و نکات آن را یادداشت و بررسی نماید. همچنین در این دوره‌ها معمولا برخی جلسات به کلاس های تست زنی اختصاص داده می‌شود که دانش آموزان بتوانند با نکات کنکوری آشنا شوند.
همچنین نکات کنکوری کلاس‌ها شامل بررسی سوال‌های احتمالی دروس و نمونه سوالات سال‌های اخیر است که کمک می‌کند دانش آموزان با تمامی نکاتی که در کلاس‌های درسی آن‌ها مطرح نشده آشنا شوند.

✳️ صرفه جویی در زمان و هزینه

یکی از دلایلی که شرکت در کلاس کنکور آنلاین توصیه می‌شود صرفه جویی در زمان و هزینه‌های کنکور است. علاوه بر این قیمت کلاس کنکور آنلاین به مراتب کمتر از قیمت کلاس‌های حضوری کنکور است. همچنین با توجه به وقتی که اساتید در اختیار دارند می‌توانند با توجه به سطح کلاس کلاس‌های جبرانی بیشتری برگزار کنند.

✳️ امکان ارتباط مستمر و دریافت مشاوره از مدرس

از دیگر مزایایی که کلاس های کنکور آنلاین به نسبت روش‌های قدیمی دارند می‌توان به امکان ارتباط با اساتید و دریافت مشاوره است. این کار باعث می‌شود دانش آموز سوالات خود را از استاد پرسیده و اشکال‌هایی که در آن درس دارد را در سریع ترین زمان حل نماید. 
علاوه بر این امکان خطا در کلاس‌های غیر حضوری کمتر شده و اساتید با دقت بیشتری می‌توانند به سوال‌های دانش آموزان پاسخ دهند.
مزایای اشاره شده در بالا برای متقاضیان شرکت در کلاس کنکور آنلاین با توجه به اهمیت استفاده از بهترین ابزارها و لزوم مدیریت دقیق تر زمان در سال کنکور اهمیتی دو چندان خواهد داشت. یک کلاس کنکور آنلاین خوب در سالی که دانش آموز در تنش و استرس های مختلفی درگیر است، به او کمک می‌کند که بدون صرف وقت و هزینه جهت مراجعه به کلاس و یا شرکت در زمان های مناسب تری در طی روز به هدف خود برسد.

✳️ سایر ویژگی‌های کلاس کنکور آنلاین خوب

1- مدرس قدرتمند کنکور

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک کلاس کنکور آنلاین خوب بهره گیری از اساتید قدرتمند آن است. قدرت مدرس کلاس سنگین ترین وزنه در انتخاب کلاس آنلاین مناسب محسوب می گردد. قدرت انتقال اطلاعات، فن بیان، بکارگیری و رسم نمودارها و اشکال تصویری در تدریس، استفاده از زبان بدن مناسب در انتقال اطلاعات نقش مهمی ایفا می کند.
وجود اساتید برتر در کلاس های آنلاین به همه دانش آموزان این امکان را می دهد که مانند دانش آموزان مدارس برتر از نکات مهم کنکوری بهره‌مند شوند. 

2- متد آموزشی درست و کارآمد

سال کنکور، سال انتخاب های هوشمندانه و با آگاهی است. در این سال هر دانش‌آموزی دوست دارد بهترین نتیجه را بگیرد. همچنین می‌بایست با بررسی دقیق و گرفتن مشاوره از افراد خبره متدهای آموزشی مناسب و حتی سریع تر را شناسایی نمود تا از اتلاف وقت و سردرگمی جلوگیری کنند.
به عنوان مثال بعضی از کلاس های کنکور آنلاین با ارایه نکات طلایی و پرتکرار کنکورهای سال اخیر و محتمل در سال جاری مسیر را برای دانش‌آموزان کوتاه‌تر کرده و می تواند سریع ترین روش‌ها را یاد بگیرند

3- بسترهای ارتباطی

استفاده از ابزارهای فضای مجازی (لایو اینستاگرام، وب سایت، تهیه محتواهای تصویری، کانال های تلگرام و امکان پرسش و پاسخ) به انتقال هرچه بهتر مطالب و رفع اشکالات دانش آموزان کمک می‌‌کند. این ابزارها بهترین شیوه برای آسان کردن آموزش کارایی دارد و دانش آموز را به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

4- کلاس های جمع بندی کنکور

از دیگر مسائلی که به دانش آموز کمک می‌کند تا در یک درس موفق شود کلاس‌های جمع بندی کنکور است. که اساتید به صورت جداگانه برای آن برنامه ریزی می‌کنند. این ویژگی به این صورت است که استاد 
در اتمام هر درس به بررسی سوال‌های پرتکرار پرداخته و سوالاتی که مورد پسند مولفین کنکور است برای دانش آموزان تحلیل می‌کنند. عمدتا در کلاس‌های جمع بندی استاد شیوه‌ تحلیل سوال را به دانش آموز یاد می‌دهد. اساتید برتر کنکور از معمولا از دانش آموز می خواهند که سوالات را سطح بندی کنند و با توجه درجه سختی به سوال‌ها پاسخ دهند.
هدف از برگزاری کلاس های جمع‌بندی افزایش سرعت عمل دانش آموزان کنکوری در مواجهه با سوالات تستی کنکور است.

5- به روز بودن مطالب کنکوری

یکی از مزایای استفاده کلاس های کنکور آنلاین اشراف کامل اساتید به حذفیات کنکور است. بدین ترتیب لازم نیست دانش آموزان برای مباحثی که در کنکور نیست، وقت بگذارند. معمولا اساتید با مطالعه سایت سازمان سنجش کار را برای دانش‌آموزان راحت تر می‌کنند.

7- ارزیابی دانش‌آموز

تمامی دانش‌آموزان می‌توانند با شرکت در کلاس‌های آنلاین در آزمون‌های برنامه‌ریزی شده نیز شرکت کنند. این کار به محصلین کمک می‌کند تا در صورت وجود مشکل در درس، چالش‌های خود را با استاد مطرح کرده و آن را در سریع ترین زمان برطرف نمایند.
همچنین ارزیابی از درس مورد نظر این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد که بهترین برنامه ریزی را برای کلیه دروسی که در آن مشکل دارد، داشته باشد.

8- اطلاع رسانی

از دیگر ویژگی‌های یک کلاس کنکور آنلاین خوب اطلاع رسانی دقیق است. کلیه کلاس‌های آنلاین کنکور به این صورت هستند که از طریق یک شماره مشخص کلیه تغییرات به دانش‌آموز منتقل می‌شود. این تغییرات می‌تواند در مورد تغییر یا کنسلی کلاس باشد. بنابراین مانند روش‌های سنتی لازم نیست دانش‌آموز زمان زیادی را صرف رفت و آمد کند.

◀️ نحوه استفاده صحیح از کلاس های آنلاین

در مرحله اول نسبت به انتخاب کلاسی درست باید اقدام نمود، همچنین می‌توان از محتواهای رایگان و نمونه تدریس های هر موسسه تدریس کنکور استفاده کرد تا تشخیص و انتخاب برایتان ساده شود.

  • آشنایی با نقاط ضعف و قوت خود یکی از مسائل مهم بوده و می‌بایست در کلاس‌های شرکت نمود که به پیشرفت شما کمک کند.
  • آموزش به تنهایی نمی‌تواند مفید باشد. بلکه دانش‌آموز باید تست‌های کنکوری را حل کند.
  • حل تست‌ها و سوال‌های تشریحی در خارج از چارچوب کلاس می‌تواند بسیار مفید باشد.
  • فعالیت و حضور مستمر شما در کلاس‌های آنلاین می‌تواند تا حد زیادی مفید واقع شود.
  • از ندانستن و اشتباه کردن نترسید و همواره سعی کنید خودتان قبل از معلم به جواب سوالات دسترسی پیدا کنید.

◀️ آیا شرکت در کلاس های کنکور مهم است؟

استفاده از منابع کتبی و درسنامه ها اولین روش درس خواندن و آماده شدن برای کنکور سراسری است، اما در برخی دروس و مباحث فرد نمی تواند خود با خواندن مطالب به درک صحیحی برسد و لازم است تا دبیری مطلب را برایش توضیح دهد؛ استفاده از کلاس کنکور آنلاین خوب مشکلات احتمالی را رفع و میزان یادگیری و پیشرفت را به مقدار زیادی افزایش می دهد، اما نمی توان آن را ضروری و واجب دانست.

منتآکادمی: سامانه کلاس کنکور آنلاین

ویژگی‌های کلیدی سامانه آزمون آنلاین

منتا آکادمی یک سامانه کلاس کنکور آنلاین است، که دانش آموزان می‌توانند با توجه به نیاز و ضعف خود در دروس کنکوری در آن شرکت کنند. تفاوت منتآکادمی با سایر کلاس‌های کنکور در این است که دانش‌آموز می‌تواند به صورت درس به درس در آن شرکت کند. 
همچنین گروه آموزشی منتا با توجه به در دسترس نبودن منابع کنکوری و دسترسی سخت دانش آموزان به اساتید کنکور، محیطی را برای محصلین فراهم کرده که به راحتی بتوانند در درس مورد نظر خود آموزش ببینند.

چگونه در منتآکادمی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا