اهمیت سامانه آزمون آنلاین درسی برای کنکور

اهمیت سامانه آزمون آنلاین درسی برای کنکور

سامانه آزمون آنلاین درسی برای کنکور ابزار بسیار کارآمدی است. تمام دانش‌آمزان دهم تا دوازدهم دوره دوم دبیرستان نیاز دارند که در آزمون های آنلاین درسی هفتگی و ماهانه شرکت کنند. چنین آزمون هایی می‌تواند دانش آموز را برای هر چالشی آماده کند. در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت سامانه آزمون آنلاین درسی برای کنکور می‌پردازیم.

✳️ تطابق با دروس مدرسه و سرفصل‌های کنکور

در آزمون آنلاین درسی، تعداد آزمون‌ها براساس گام‌ها آموزشی متناسب با برنامه‌ی مدرسه و با نگاه ارزشیابی تکوینی و تراکمی از فرآيند آموزش در مدارس تعيين گرديده است و روزهای آزمون طوری انتخاب شده است كه به ساعات تدريس اساتید لطمه‌ای وارد نکند.

✳️ تطبیق سوالات با اشکالات آزمون قبلی

در یک سامانه آزمون آنلاین درسی کنکور می‌بایست سوالات به صورتی شخصی سازی شده باشد. این ویژگی باعث می‌شود که دانش‌آموز با توجه به ضعف‌های خود در چنین آزمون های برنامه‌ریزی شده‌ای شرکت کند. 
همچنین تطبیق سوال‌های امتحان با توجه به آزمون قبلی و اشکال‌های دانش آموزان مسیر مطالعه دانش‌آموز تا حدودی مشخص شود.

✳️ تطبیق آزمون آنلاین درسی با سوالات کنکور سراسری

از دیگر اهمیت‌های آزمون‌های هماهنگ، استفاده از تست‌های پرتکرار کنکور است. هر دانش‌آموزی که داوطلب شرکت در آزمون سراسری باشد، می‌داند که باید با تیپ‌های مختلف سوال‌های این آزمون آشنا شود. بنابراین در سال دوازدهم بسیاری از دانش‌آموزان به دنبال آزمون‌های هماهنگی هستند که علاوه بر جامع آماری خوب، سوالات پرتکرار کنکور نیز در آن استفاده شده باشد. 

✳️ ارائه سریع نتایج آزمون

از دیگر ویژگی‌های آزمون‌های آنلاین به نسبت آزمون‌های حضوری ارائه نتایج در سریع‌ترین زمان است. وجود پاسخنامه آنلاین و مشخص بودن کلید سوال، سرعت تصحیح آزمون را چندین برابر می‌کند. در نتیجه این مساله برای دانش‌آموزان بسیار اهمیت خواهد داشت که نتایج را در سریع‌ترین زمان دریافت کنند.

✳️ هزینه کمتر آزمون‌های آنلاین

هزینه کمتر آزمون آنلاین درسی کنکور به نسبت آزمون‌های حضوری فقط محدود به زمان نخواهد بود. بلکه باعث می‌شود که هزینه‌های مالی نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد. در آزمون‌های آنلاین به دلیل عدم نیاز به رفت و آمد و هزینه‌های جانبی آزمون حضوری هزینه برای دانش آموز کمتر خواهد بود.

✳️ چرا سامانه آزمون آنلاین درسی منتا آزمون؟

منتا آزمون یکی از جامع‌ترین و هوشمندترین سامانه‌های برگزاری آزمون آنلاین است که پس از برگزاری آن تحلیل‌های دقیقی از وضعیت دانش‌آموزان در اختیار مشاوران قرار خواهد گرفت. بنابراین یک مشاور با استفاده از این تحلیل می‌تواند نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز را شناسایی کرده و یک برنامه درست برای بهبود روند مطالعه آن طراحی کند.

✳️ چگونه در سامانه آزمون آنلاین منتا آزمون ثبت نام کنم؟

کلیه دانش آموزان مقطع ششم تا دوازدهم و مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به آدرس www.Monta.ir مراجعه نموده و پر کردن فرم مشخصات اقدام به ثبت نام نمایید. در ادامه کارشناسان منتا با شما تماس می‌گیرند و شما را راهنمایی خواهند نمود.

سامانه هوشمند مٌنتا

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا