چطور در کلاس‌های منتآکادمی شرکت کنم؟

چطور در کلاس‌های منتآکادمی شرکت کنم؟

یکی از سوالات پر تکرار دانش‌آموزان منتایی این است که چطور در کلاس‌های منتآکادمی شرکت کنند. در ادامه مطلب، نحوه شرکت در کلاس آنلاین منتا را مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم.

کلاس‌های مُنتآکادمی از سال تحصیلی ۱۳۹۹ در منتا آغاز شده است. این کلاس‌ها در حال حاضر ویژه دانش‌آموزان دوازدهم و کنکوری در سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. یکی از سوالات پر تکرار دانش‌آموزان منتایی این است که بعد از ثبت‌نام در کلاس‌ها، چطور می‌توانند در کلاس‌های آنلاین منتا شرکت کنند؟ در ادامه مرحله به مرحله پاسخ این سوال را به شما خواهیم گفت.

چطور در کلاس‌های منتآکادمی شرکت کنم؟ (از طریق گوشی)

اگر برای شرکت در کلاس‌های منتآکادمی از گوشی موبایل استفاده می‌کنید، مراحل زیر را برای حضور در کلاس یا تعامل با استاد طی کنید.

۱. وارد صفحه اصلی سایت منتا به آدرس www.monta.ir شوید. سپس گزینه ورود/ثبت‌نام را بزنید.

ورود به منتا
مرحله ۱: ورود به صفحه اصلی سایت

۲. در صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و «ورود به منتا» را بزنید.

ورود به حساب کاربری منتا
مرحله ۲: ورود به حساب کاربری

۳. اکنون وارد صفحه کاربری خود شده‌اید. اگر صفحه را کمی به پایین اسکرول کنید، کلاس‌های پیشِ‌روی شما طبق برنامه کلاسی نشان داده می‌شوند. در صورتی که زمان کلاس فرا رسیده باشد، می‌توانید با زدن دکمه «ورود» به کلاس وارد شوید.

مرحله ۳: ورود به کلاس

۴. در صفحه جدید با ضربه زدن روی دکمه سبز رنگ، مجوز پخش صدا را بدهید.

مجوز پخش صدای کلاس آنلاین منتا
مرحله ۴: مجوز پخش صدای کلاس منتآکادمی

۵. اکنون وارد کلاس می‌شوید و می‌توانید در کلاس حضور داشته باشید. در صورتی که تصویر استاد برای شما نمایش داده نمی‌شود، یک بار صفحه را رفرش کنید.

حضور در کلاس منتآکادمی
مرحله ۵: حضور در کلاس آنلاین

۶. در پایین صفحه، گزینه‌های بیشتری از جمله پرسش از استاد در اختیار شما است. با استفاده از این بخش می‌توانید به سوالات استاد پاسخ بدهید یا سوالات خود را از استاد بپرسید.

کلاس تعاملی منتآکادمی
مرحله ۶: پرسش از استاد

۷. برای این کار روی گزینه پرسش از استاد ضربه بزنید و در صفحه‌ای که مشابه عکس زیر باز می شود، متن مورد نظر خود را تایپ و سپس دکمه سبزرنگ ارسال را بزنید.

کلاس تعاملی منتآکادمی
مرحله ۷: تعامل با استاد در کلاس منتآکادمی

۸. تمرین‌های آموزشی – کلاسی که استاد طی هر جلسه از کلاس در نظر گرفته است، به صورت پاپ‌آپ روی صفحه نمایش شما دانش‌آموزان ظاهر می‌شود. این تمرین‌ها زمان مشخصی دارند و لازم است پیش از پایان زمان، پاسخ خود را ثبت کنید. اگر سوال پاپ‌آپ برای شما نشان داده نمی‌شود، صفحه نمایش گوشی خود را از حالت فول اسکرین (تمام صفحه) خارج کنید تا بتوانید سوال را ببینید و به آن پاسخ بدهید.

تمرین های کلاسی منتآکادمی
مرحله ۸: تمرین‌های کلاسی و پاسخگویی به آن‌ها

۹. برای مشاهده تمرین‌های قبلی می‌توانید روی گزینه تمرین‌های کلاسی در پایین صفحه نمایش ضربه بزنید. لیست تمرین‌های کلاسی برای شما نمایش داده می‌شود. همچنین در صورتی که بخواهید پاسخ سوالی را تغییر دهید، تا پیش از پایان زمان آن سوال، می‌توانید گزینه انتخابی خود را تغییر بدهید و پاسخ‌تان را مجدد ثبت کنید.

تمرین های کلاسی

چطور در کلاس‌های منتآکادمی شرکت کنم؟ (کامپیوتر یا لپتاپ)

در صورتی که می‌خواهید با کامپیوتر یا لپ‌تاپ در کلاس‌های آنلاین منتا شرکت کنید، مراحل زیر را برای حضور در کلاس انجام دهید.

۱. برای شرکت در کلاس‌ها ابتدا وارد صفحه اصلی سایت منتا شوید و روی گزینه ورود/ثبت‌نام کلیک کنید.

سایت منتا
مرحله اول – ورود به صفحه اصلی سایت منتا

۲. در صفحه جدید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و «ورود به منتا» را بزنید.

لاگین کردن در سایت منتا
مرحله دوم – ورود به پنل (ناحیه) کاربری

۳. بعد از ورود به ناحیه کاربری خود، صفحه را به پایین اسکرول کنید. در بخش کلاس‌های من، طبق برنامه کلاس‌هایی که ثبت‌نام کردید، می‌توانید جلسات پیشِ‌رو را مشاهده کنید. با زدن گزینه «ورود» می‌توانید وارد کلاس شوید.

ورود به کلاس آنلاین سایت منتا
مرحله سوم – ورود به کلاس مورد نظر

۴. بسته به سرعت و کیفیت اینترنت شما، چند ثانیه طول می‌کشد تا صفحه بارگزاری شود و بتوانید به صدا و تصویر استاد دسترسی داشته باشید. پیش از اینکه بتوانید تصویر استاد را ببینید، پیامی روی صفحه نشان داده می‌شود که از شما برای پخش صدای استاد، اجازه می‌گیرد. در این صفحه روی گزینه سبزرنگ کلیک کنید.

مجوز پخش صدا سایت منتا
مرحله چهارم – مجوز پخش صدای کلاس

۵. اکنون می‌توانید در کلاس حضور داشته باشید و تدریس استاد را به صورت زنده تماشا کنید.

حضور در کلاس آنلاین منتآکادمی
مرحله پنجم – حضور در کلاس آنلاین منتآکادمی

۶. طی کلاس در بخش چت آنلاین می‌توانید سوال‌های خود را از استاد بپرسید یا به سوالاتی که استاد از شما می‌پرسد، پاسخ بدهید.

کلاس تعاملی منتآکادمی
مرحله ششم – کلاس تعاملی و پرسش از استاد

۷. استاد در هر جلسه از کلاس، تمرین‌های کلاسی را در نظر گرفته که به صورت پاپ‌آپ روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود. دقت کنید که برای مشاهده این سوال‌ها باید صفحه نماش را از حالت تمام صفحه (فول اسکرین) خارج کنید. برای پاسخگویی به هر پرسش کلاسی، زمان مشخصی دارید و باید پیش از پایان آن، «ثبت پاسخ» را انجام بدهید. امکان ثبت پاسخ، بعد از پایان زمان در نظر گرفته شده، وجود ندارد.

تمرین های کلاسی منتآکادمی
مرحله هفتم – پاسخ به تمرین‌های کلاسی

۸. اگر زمان پاسخگویی به سوال به پایان نرسیده باشد، از بخش تمرین کلاسی می‌توانید پاسخ خود را مجدد بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تغییر بدهید. برای ثبت گزینه انتخابی، گزینه «ثبت پاسخ» را مجدد بزنید.

کلاس آنلاین منتا
مرحله هشتم – دسترسی به تمرین و پرسش‌های کلاسی

منتآکادمی چیست؟

منتآکادمی کلاس‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوازدهم و کنکوری در سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی است. این کلاس‌ها به صورت آنلاین و در پلتفرم کلاس آنلاین منتا برگزار می‌شوند. برترین اساتید مدارس تهران در منتآکادمی حضور دارند. تمام اساتید، مباحث درسی را هم به صورت تشریحی و هم به صورت تستی، از صفر تدریس می‌کنند. بنابراین تمام دانش‌آموزان با هر پایه درسی که دارند می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند تا برای امتحانات پایان ترم دوازدهم و همچنین کنکور پیش روی‌شان آماده شوند.

چطور در کلاس‌های منتآکادمی ثبت‌نام کنم؟

برای شرکت در کلاس‌های منتآکادمی ابتدا باید در کلاس‌ها ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در کلاس‌ها می‌توانید با منتا تماس بگیرید (02158162000) یا شماره تماس خود را در چت آنلاین در صفحه اصلی سایت یا اینستاگرام منتا ارسال کنید. کارشناسان منتا با شما تماس می‌گیرند و بعد از پاسخگویی به سوال‌ها و ابهامات شما درباره کلاس‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی درباره قیمت‌ها، شما را در فرآیند ثبت‌نام راهنمایی می‌کنند.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا